Inžinier kvality pre zákazníka
-
Plat
1 600 - 2 300 € (brutto)
-
Miesto
Košice
-
Jazyky
Anglický B2
-
ID
843
-
Úväzok
Plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Riešenie reklamácií zákazníkov: Analýza príčin chýb, príprava 8D reportov a návrh nápravných opatrení na zvýšenie spokojnosti zákazníkov.
- Podpora zákazníkov: Komunikácia so zákazníkmi ohľadom kvality produktov, sledovanie ich požiadaviek a riešenie otázok kvality.
- Riadenie kvality vo výrobe: Zabezpečenie súladu výrobných procesov s požiadavkami zákazníkov a štandardmi kvality.
- Zavádzanie zlepšovacích opatrení: Identifikácia možností na zlepšenie procesov a podpora ich implementácie.
- Účasť na auditoch: Príprava podkladov na zákaznícke audity, účasť na interných a externých auditoch kvality.
- Správa technickej dokumentácie: Príprava a aktualizácia dokumentov kvality vrátane FMEA, PPAP, SPC a kontrolných plánov.
- Monitorovanie KPI: Vyhodnocovanie kľúčových ukazovateľov kvality, analýza dát a návrhy na zlepšenie.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Zamestnávateľ ponúka zaujímavé finančné aj nefinančné benefity.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná:
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov:
Medzinárodná výrobná spoločnosť.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore:
Strojárstvo, elektrotechnika, materiálové inžinierstvo alebo podobné
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti:
1
Počet rokov praxe:
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Komunikatívnosť: Schopnosť efektívne komunikovať so zákazníkmi, tímom a externými partnermi.
- Analytické schopnosti: Schopnosť identifikovať príčiny problémov a hľadať riešenia založené na dátach.
- Zodpovednosť a dôslednosť: Starostlivý prístup k plneniu úloh a dodržiavaniu termínov.
- Flexibilita: Ochota reagovať na neočakávané situácie a prispôsobovať sa potrebám zákazníkov.
- Odolnosť voči stresu: Schopnosť zvládať tlak a riešiť viacero úloh naraz.
- Tímový hráč: Spolupráca s internými oddeleniami, ako je výroba, vývoj a logistika.
- Orientácia na zákazníka: Snaha o dosiahnutie maximálnej spokojnosti zákazníkov.
- Vysokoškolské vzdelanie technického zamerania (strojárstvo, elektrotechnika, materiálové inžinierstvo alebo podobné).
- Skúsenosti v oblasti kvality v automobilovom priemysle (minimálne 2 roky výhodou).
- Znalosť nástrojov kvality, ako sú FMEA, 8D reporty, PPAP, APQP, MSA a SPC.
- Skúsenosti s normami kvality (napr. IATF 16949, ISO 9001).
- Pokročilá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom), znalosť iných jazykov výhodou.
- Schopnosť čítať a interpretovať technickú dokumentáciu.
- Výhodou sú skúsenosti s prácou s nástrojmi na analýzu dát (napr. Excel, Minitab).